Lyx hos babe

2010-01-05 @ 19:45:05
Hemma hos babe. Jag latar mej i soffan (mobilbloggar) o han står i köket o lagar middag. Men emellanåt kommer han ut o pussar på mej o vi tar en vals till musiken eller så kommer jag ut ti honom o kittlar honom på magen, haha, fast jag hjälpte till att skära fetaosten till salladen o jag har faktiskt tänt ljusen o hjälpt till att smakat på vinet. Hihi. De här är underbart, han e underbar o jag bara ler åt alltihop, att jag fått känna på känslan av lycka att få vara med nån som verkligen tycker om mej o jag lixom honom, mmm önskar alla fick ha de såhär. Puss and love /L

Kommentarer
Postat av: Nelly

Så glad för din skull!! :))

2010-01-07 @ 08:47:48
Postat av: Lajl

tack tack tack tack =)

2010-01-07 @ 11:34:26
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0