Söndag

2010-01-17 @ 17:00:50
Fy vad tiden går snabbt. Helgen är ju för fan slut snart.. o vad har jag gjort? Hmm.. jo frida o elin va ju här i fredags. Åt våfflor, glass, bär, chips, popcorn, kaffe o pepsi.  Kolla Lets dance, snacka skit o skrev i fridas mina vännerbok. Ja o så facebooka vi oxå sorgligt nog. Men de va trevligt. Jag hade städat fint o köpt tulpaner. Städet o ordningen har jag faktiskt lyckats behålla.. o på lördagen fick jag ju ännu fler tulpaner av babe med blomserbud. Så jag har så mys så mys så mys. Kolla film hela dagen igår typ. Först "Maria Larssons eviga ögonblick" sen "De stora blå", mkt bra filmer båda två. Sen va Frida här en sväng o kolla nåt tv-program som jag oxå fastna framför. Idag har de mest pluggats o sen har jag vatt ute på en promenad. Woho.  Ligger fortfarande massa snö på marken. Vet inte om de tom snöat, såg nästan så ut. Gaah. Längtar till sol o värme. Längtar o ser fram emot en mysvår då jag kan sitta ute på verandan i skolen o ta en kopp kaffe o läsa en bok.  Woohoo lite solsken på min vinterbleka hud, come on!

Dagens..

träning:
promenad o 500 situps
lyssa på: p3 kultur
äntligen: kopplat in de lite bättre högtalarna till laptopen
mat: nudlar, spenat o fetaost
syssla: teckning o red i ps
tankar: bebi bebi bebi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0