supersize vs superskinny

2010-06-29 @ 21:05:41

supersize vs superskinny på 3an o jag gråter o känner igen mej, i båda. var tjock o blev smal. var smal o blev tjock, igen. är tjock. inte så tjock som hon till höger.. men större än innan o en del kilo att träna bort. var kanske inte så sjukligt smal som hon till vänster.. men jag tappa massvis med kilo på kort tid o blev knäpp i huvudet med samma tankar som de i programmet. men lyckligtvis stoppade nedgången vid 52kg till mina 173cm, men är jag sund, är jag frisk? har jag verkligen den sunda relationen till mat när jag nu ökat ännu mer? nej.. för jag är inte nöjd, jag trivs inte såhär.. fast jag mår bättre så mår jag ju inte bra.. av de där extra. ner igen o sen upp? jag orkar inte. vill bara må bra. men inte såhär. med en ständig längtan av någonting annat.. som aldrig mättar min strävan av att vara sådär.... nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0