Ju större ju mer att älska?

2010-05-05 @ 20:44:51




Ida
hurrar för sin vikt, jag fasar för min...

När jag flyttat ner till skåne igen ska jag köpa mig en ny våg. Slängde min förra i flytten upp hit. Litade inte på den, tror inte den gick rätt o blev crazy av den. Men jag lovar att inte bli de nu... de är lixom inte därför.. utan bara för att inte skena iväg upp som jag gjort nu...

(inga kläder passar)

Ja jag inbillar mej att allt ska bli bra igen bara jag kommer tillbax. Att de jag flydde ifrån är borta  o att jag ska börja på ny kula, en bra en.. en med trygghet o kärlek med mitt stora hjärta. Ge o ta.. inte bara ge.. eller försöka.. eller drömma.. vad de nu var..  de ska bli bra.. de ska bli mkt bra.. nu.

Bebi överraskar mej varje dag.. med att vara underbar. O jag kan verkligen skratta mej lycklig av att jag hittat honom. Få vara honom nära.. han är som sagt underbar. Stöttar o puschar på.. bryr sej, ser mej!

Bråkade med paps innan idag. Känns inte alls bra. Älskar honom men orkar inte med gnäll. Vill ha hjälp men orkar inte påpekningar. Fel av mej.. maybe.. men just nu är jag svag. O han pricka kanske mitt i... han hann säga: "de hörs som om du börjar lacka.. " innan jag slängde luren i örat på honom.. jag orkar inte.. inte nu. Men jag förstår honom.. vill någon ha hjälp ringer de honom.. alla ringer honom.. säger vad han ska göra.. vill att han ska kunna allt.. de var inte riktigt så jag menade.. med min fråga.. men de var tydligen så de lät. FÖRLÅT!

Om en vecka är de här.. o jag längtar.. o hoppas.. på fint väder.

Puss o kärlek till de jag håller kär.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hurrar & hurrar, kanske inte är så nöjd (men det är väl mest för att det fortfarande är för stort, inte för tungt) - men när det går ner bli man ju glad : ) Du är alltid vacker, du borde hurra varje gång du ser dig i spegeln.



Ja, jag har en orange klänning, tyckte det såg ut som en top du hade? Fast den såg likadan ut i ringningen så det kanske vaaar samma fina klänning... ♥ Really love it.

2010-05-05 @ 21:30:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0