Music gets the best of me but guess who gets the rest..

2010-05-12 @ 16:30:02

Music gets the best of me but guess who gets the rest of me
And there's no need for jealousy, music gets the best of me


- Sophie Ellis Bextor

Fast enda sedan i morse har jag känt ett sug att lyssna på Red Hot Chili Peppers.. dock så hittar jag inte min skiva. o spotify känns inte lönt att tänka på nu när internetet segar.

Men ändå RHCP, varför? fattar inte, bara sådär? Jäjä.. de va ju längesedan. Lyssnar dock på The Knife just nu.. så najs.. o så få som förstår.. att de är bra, av dem jag känner...

Får en skön känsla i kroppen.. o så lite kaffe på de.. så lär jag nog kunna städa lite.. är ju iaf på god väg. (Dammsugaren är framme o en maskin tvätt är påsatt..)

Kommentarer
Postat av: Nelly

The knife - hur bra som!! Tyvärr är det väl så att det går utför med musik-kulturen i Sverige.. skulle nog våga mig på att säga att 80% bara lyssnar på en massa schlager- och idol låtar som producenter sätter ihop på två minuter och tjänar miljoner på. Musik som låter skit och inte ger en någonting, typ det som spelas pa NRJ.. Jag förstår inte hur det har gått till...

2010-05-13 @ 10:59:15
Postat av: Lajl

Åååh ja men precis så är de ju, jag förstår mej inte heller på schlagermänniskor. Visst kan de vara lite tralligt o så där.. men när alla får värsta hysterin på dansgolvet när nån gammalgoding spelas håller jag på att kräka. Visst önskar jag ibland att jag kunne bli lika fånigt glad, men de går inte.. de sätter sej ist bara i halsen. Hur äkta är de lioxm.. tralltrall rimrim.. o NRJ, finns den kanalen fortfarande kvar, orkar folk verkligen lyssna på endast 3 låtar som avlöser varann om o om igen.. usch. Hahah.. men visst är de lite sorgligt.. musik ska ju komma från hjärtat.. inte bara på 3min för att tjäna pengar. Illa.. skit illa.



;)



2010-05-13 @ 11:27:40
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0