Svårt att förstå..

2010-05-11 @ 22:16:47

Förr var det svårt att förstå att jorden var rund
Idag är de svårt att förstå att ett internet kan vara så sjukt jävla segt som mitt


De är ju helt jävla meningslöst de här, morr! 



Jaja.. vädert har ju iaf varit bra. O jag har både fått gjort mitt jävlabiologiprov o den där intervjun till skoltidningen. Så ja.. de känns ju bra.

Fick även ut cykeln för en runda till Tanum. Inte lika långt som förra veckans Fjällbackatur o inte lika många backar, men lite motvind, knäont o allergi.. dock fint väder o härligt sällskap. O jag fick äntligen gjort mina ärende på apoteket. Har kännt yrsel o stickningar de senaste dagarna.. måste varit pga att jag inte haft min medicin. Skönt att äntligen ha den åter... men hade önskat så att jag inte behövt den över hunudtaget.

Tisdag idag o på torsdag kommer familjen. Mamma, pappa, syster o hennes pojkvän. Men bror? Nej han kommer inte.. kan inte ta ledigt från träningen vilket gör mej lite ledsen.. men måste han så måste han. =(

Bebi gjorde mej också ledsen idag. Men på ett bra sätt.. för han är så jävla underbar. Hade knåpat ihop ett kollage med ett hjärta o texter som fick mina ögon att tåras av lycka. Att ha någon som håller en så varmt om hjärtat som han gör. Tisdag idag o inte nu på fredag utan nästa kommer han upp o hjälper mej packa allt mitt pick o pack för att flytta hem till skåne igen. U N D E R B A R T !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0