Malmö, baby!

2010-05-25 @ 18:39:35
Malmö o jag känner mej hemma o pepp igen. Gått på stan i flera timmar med bebi. Fikat o shoppat finfina skor till honom. Jeansskjorta o annat smått o gott oxå. (Du är så fin så fin så fin). Jag ville typ ha allt jag hitta.. men måste hålla igen. Köpte dock en leopard tröja på H&M. Snygg som fan. Dock lite tight vid gumpen men de gillade bebi. Haha. Träning som gäller nu ju o jag känner mej pepp efter dagens cityhäng. Känns som om jag hittat tillbax. Woho. Promenera till regionsbussen. Ville promenera hem till bebi, men de regna o jag var för tunt klädd, så de blev stadsbussen. Men kanske promenad till regionsbussen imorn om de inte regnar. Möte/utbildning med jobb 14-16 i Trelle o sen fika med kusin, lovely!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kul att du är tillbaka, blev dock lite förvånad! Får ses nån dag och ta en fika eller nåt. Kram

2010-05-26 @ 19:24:57
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0