Vi säger att de är träningsvärk!

2010-05-12 @ 22:38:11
Usch, den där cykelturen igår var nog inte så bra. Eller bra var den, men jag borde nog haft mer på mej. Hade linne, kortärmadtröja, min vita inne-jacka o skinnisen. Men sen så sken ju solen o jag cykla så jag blev varm så jag tog av skinnisen o knäppte upp inne-jackan. Mmm.. kanske liiiite för bart i de kyliga vindarna.. för nu har jag lixom ont i lungorna. De gör ont när jag andas. "Lunginflamation?" sa någon. Nej säger jag, inte än iaf.. o jag hoppas verkligen inte på att bli sjuk. Inte nu.. nu när skolan snart är slut, nu när jag får gäster till helgen o sen nästa helg då bebe kommer upp, jag ska flyttpacka o vi ska köra våra 45mil söderut o hem! De går ju inte.. jag börjar ju jobba direkt jag kommit hem oxå. Jag måste jobba, för jag behöver pengarna.. om jag nu ska leva som fattig student även till hösten. Hoppas hoppas.. ja inte på att jag blir fattig, men att jag kommer in på nån av mina sökningar. Så nej, sjuk kan jag inte bli.. de är ju nu allt kul börjar.. när jag kommer hem o får träffa alla nära o kära igen. När vi nu äntligen kan umgås igen o när jag äntligen kan få pussa på min babe hur mkt jag vill. Så sjuk, nej.. vi säger att de är träningsvärk.. att jag har träningsvärk i lungorna efter min ansträngning på cykeln.. de hörs väl bra, lite sorgligt, maybe.. men bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0