Fåniga grimaser

2010-10-25 @ 18:13:30


Hittade även mitt grå linne i städningen.

Men varför Lajl, varför gör du alltid grimaser på dina bilder? Varför kan du inte se normal ut o le fint som andra människor?

Svar: För att ja.. jag vet inte. Gillar inte mitt utseende, ser så fånig ut på bild o lägger man då till en grimas så kan man ju skylla på den, fast man inte alls sett bättre ut utan.

Man ser ju inte hur du verkligen ser ut.

Kanske inte, men jag har en tendens att se sur ut utan mina grimaser. (Se sista bilden). Ser nog både sur o hård ut. Folk har nämligen sagt att de är rädda för mej o blivit förvånade när de pratat med mej.. för så var de ju inte alls. Jag är en glad prick som gillar att ha kul. Därav grimaserna kanske o absolut ingen mask jag lägger på mej. Jag är lixom rätt fånig av mej.. o väldigt snäll ;)

(för är de någon jag är arg på så är de oftast mej själv o sällan andra)

PUSS!

Ps: Jag är inte gravid, bara väldigt otränad =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0