Tjuvstart på helgen!

2010-10-28 @ 19:30:44


Inget nytt, men jag hade gärna kunnat ha nån av dessa tröjor från H&M över min svarta långklänning med grova boots till. Sååå snyggt! ♥

Annars så spöregnade det när jag cykla hem idag. Nya jackan blev dyngsur, men jag klarade mej fint. Lång som den är blev bara mina knä våta. Köpte vin till ikväll o har precis tagit en dusch o målat mina naglar. Ska packa sistan o sen bege mej till bussen för att möta upp bebi på jobb o sen ta en taxi hem till honom. Hela helgen med honom. Båda fria från jobb.. kan inte bli mycket mysigare än så. Har dessutom ordnat två resept på värsta goda maten. Underbart undarbart undarbart!! ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0