Finbesök

2011-04-16 @ 07:40:54

Middag blev god med finbesök igår. Mysigt. Fick två fina presenter.. bla en skål på fot, som jag bloggat om tidigare.. o de va precis vad söta Nicci sa: "jag har sett på din blogg att du velat ha en sådan" vilken överraskning o jag blev så glad.. tack tack tack tack ♥

O siri var oxå här en liten stund.. jag skulle tagit en bild för hon var så söt när hon ställde sej på två ben för att titta ut från vår franska balkong, vilken underhållning för en hund. Berättade att hon gärna fick komma igen, kanske en torgdag eller så.. för då händer de ju så mkt mer utanför.. söta siri ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

....och det verkar som Siri stortrivdes nära dig! Nästa gång följer jag också med :-)

2011-04-19 @ 12:50:35
Postat av: Lajl

du är så välkommen så =)

2011-04-19 @ 20:56:57
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0