Inspo

2011-04-16 @ 19:38:08
Nyköpt tidning

Lördagkväll o det blev inte alls nån tjejkväll. Värdens dotter blev sjuk så de ställdes in. Ist har vi hängt hos syrran mesta delen av dagen. Vatt på loppis o fikat o spelat wii-liknande spel. Jag va grym på att smälla flugor. Hahah. Fick dessutom låna systers sambos fd mobil. Gammal modell men ny för mej, touch lixom.. woho.. öva till jag skaffar mej en egen i-phone. Hahah o de är här man märker att man börjar bli till åren.. man hänger inte med i nymoderniheterna lixom.. hahha. Bara man kan ringa lixom.. men de kan man ju knappt med den jag hade så nu fick jag låna en annan.. tack!

Syster o jag tog en sväng på stan oxå. Provade easytone-skor. Tänkte skaffa mej ett par sådana. Ha på jobb där jag ändå går en del. Träning för rumpan o låren på samma gång, inte illa. Men fy tusan va fula de är. Dock märker jag även här att jag börjar bli till åren.. för jag bryr mej inte. Hah.

Nu är de home alone med Allt i hemmet.. för najs inspo.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ska hämta ut min nya mobil idag - med KNAPPAR. Vägra touch screen! Det kommer bara bli flottigt och inte funka med mina kalla fingrar, hahaha.

2011-04-24 @ 20:15:39
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0