Jag längtar långt långt hem..

2011-04-05 @ 16:42:58

jag har varit borta
så långt att jag minns
jag längtar lång lång hem..

inspo: bob hund - bob hund 2020

.

JR var här på besök efter jobbet
drack kaffe o käka glass
skulle beställa oss vars ett par vita converse
med 400:- rabatts kopong på Ellos
leveranstid på 4-5 arbetsdagar
tills vi fick kvittot på beställningen
leverans: 10 JUNI!!!!
wtf!!!!

telefontid i 15 timmar
men stod det så så var det så sa hon
då avbeställer vi sa JR
hon verka inte förstå
men de gör väl alla
vem fan orkar vänta till sommaren
jag vill ha dem NU!!!
o då kan de 200:- kvitta,
buhu buhu buhu..

igår lekte jag med favvis
bytade från vinterjacka på jobb
till skinnis för en fika på stan
men glömde nycklarna = utelåst
gaaaah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0