Känner mej tråkig

2011-04-01 @ 21:08:42

kavaj från H&M


FB statusen igår: "Känner mej tråkig." Stämmer även idag o den senaste tiden. Så idag tog jag en runda på stan. O köpte mej..

- ett par skor
- en kavaj
- ett par byxor

Har gått på stan flera gånger den sista tiden men inte hittat något som faller mej i smaken. Antingen är det modet som inte passar mej eller så är det mitt humör som inte stämmer överrens med de som erbjuds. Hur kul är det lixom när man är nån kilo för tung. Inget passar o inget sitter bra. Gaaah.

Men idag... unna jag mej ett par skor med klack. Det var lixom inte igår jag ägde (läs använde) ett par sådana "vardagsskor". Hoppas hoppas bara min hallux valgus klarar av det.

Kavajen var den på bilden, inte superny men ändå en modell som passa mej bra, lixom mönstert.

Byxorna var ett par svarta fast jag egentligen letade efter ett par riktiga jeans.

Menmen.. lite nytt att känna mej fin i?

Ledig i helgen o de har lovar fint väder med grader som vår. jag hoppas att det stämmer. Jag hoppas att jag orkar vara ute o njuta o kunna känna mej fin.

10 dagar till röntgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0