Äntligen!!!

2011-08-22 @ 22:09:00

Äntligen kom den med posten. Gillar framsidam. Vitt o fräscht :) Ska snart lägga mej o läsa/titta i den ♥

O jag måste bara säga hur mkt jag älskar min lägenhet. Har nog inte varit i nån annan lägenhet som jag hellre velat bo i. En annan stad kanske.. men ingen annan lägenhet. Hade jag vunnit massor av pengar vet jag inte ens om jag hade velat flytta. Hus med trädgård, yes.. men jag vet inte.. jag älskar ju denna lägenhet såå.

O bror älskar den oxå. Säger att han ska ta över den, bara han får fast jobb. Hahha..

Hade jag vunnit massor av pengar hade jag först o främst velat göra en ögonoperation o resa. Vad hade ni lagt era pengar på?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar också din lägenhet! Och jag skulle OCKSÅ vilja ha en ögonoperarion.. men tydligen måste synen "stått still" i två år först, min blir ju bara sämre.. och sämre.. och sämre...

2011-08-23 @ 23:57:36
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0