Det är så här det ska va..

2011-08-02 @ 09:42:39



Det är så här det ska va..
Det är sånt här jag vill vakna till varje da..

sol o blå himmel
u n d e r b a r t

vaknade tidigt som vanligt. solen sken o de var inte ens svårt att stiga upp. upp o ut på morgonpromenad. bara jag o hundägarna uppe. solen o de långa skuggorna. fåglarna o de som var på väg till jobb. annars.. tyst o stilla.. precis så som jag älskar med morgonpromenad. en känsla i magen från förr.. utomlands.. pappa o jag påväg till affären innan staden vaknat.. för att handla frukost. underbart.

drömde förresten inatt. om ett bråk med en vän.. o hon skrek rakt upp i mitt fejs att "du lever ju bara i antingen dåtid eller framtid.. du är aldrig här.. i nuet. lev nu för helvete." o fast vi var ovänner då o de var mina egna tankar så ville jag tacka henne... "för att hon väckte mej".

dags att leva i dagens solstrålar.. bye bye!

musik: russian red. vackert.

haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0