Inte okej!

2011-08-25 @ 11:34:42
Fridag idag o jag var hos bollplanket imorse. Gick genom stan o de är verkligen i full gång att förbereda inför festivalen som börjar i morgon (med tjuvstart ikväll). Hela torget utanför mej är fullt med karuseller förutom den plats de stora öltältet tar. På andra sidan, dit jag har mina andra fönster fortsätter karusellerna att ställas upp på parkeringen. Jag är med andra ord omringad. O de har precis testat högtalarna (i öltältet) o jag kan säga så mycket som att bullernivån i min lägenhet är allt annat än okej. Fönsterna skallrar likaså spegeln på väggen. Känns som om minst en sak kommer gå sönder om inget annat så mina trummhinnor.

Annars så sitter jag mest o väntar på att bror ska komma hit på kaffe för att sedan köra mej till second hand affären. För som jag skrev förra torsdagen så var jag där, men till min besvikelse var de flesta möbler prydda med en blå lapp där det stod SÅLD! För som jag trodde var skåpet jag sett genom fönstert ett skåp jag ville ha likaså en byrå, men på båda satt det blå lappar o räckte tunga till mej. Hoppas därför på att de fått in nytt idag som de kan SÄLJA o som jag vill KÖPA!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men åh! Nackdel med att bo centralt alltså... : / Hoppas du kan sova inatt. Och hoppas du får tag i ditt jäkla skåp/byrå!! : )

2011-08-27 @ 00:21:31
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0