Fåglar o glasburkar

2011-08-16 @ 13:58:12

Förstår om ni vill se mer än denna vilklen.. men jag ville bara visa den fina blå himlen utanför o fåglarna jag satte upp på väggen i gårkväll.


En liten kik på mitt badrumsfönster som jag nämde igår. Får se om jag hittar nån änglar eller om jag låter det vara såhär för ett tag. De små glasburkarna har jag köpt på Åhlens o den vita skålen är en av två bambuskålar från IKEA som jag målat vit. Även fönstert har jag målat, såklart =)


I glasburkarna förvarar jag bomullspinnar o pads.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fint det var i fönstret! Såna glasburkar såg jag på Åhlénsrean igår : )



Fåglarna på väggen var skitfina. Jag är rädd för fåglar men hos dig passar de utmärkt. Hela di lägenhet skulle kunna dyka upp i en tidning, goddamn ; D

2011-08-16 @ 23:27:22
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Så fint!

2011-08-17 @ 14:24:51
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0