Gott nytt!!

2011-12-31 @ 17:11:00

Jobbedagen är slut o jag har precis vilat en timme, nu är det fullt ös med att försöka bli så pepp som möjligt.

Minns inte sist jag festa, men man kan lätt räkna gångerna under 2011 på en hand.

Ikväll bär det in till Malmö med Marta o hennes gäng vilket blev bestämt igår för mej. Marta sa "du får hänga med om du lovar att inte banga". Jag lovade snällt men hade jag inte gjort det, lovat, hade jag säkert i denna stund hunnit banga minst 8 gånger..

Är så rädd att huvudvärken, magonten o kräkmåendet ska sätta igång. Mest rädd för magen. O bussen o ja allting. Men jag biter ihop o hoppas på det bästa.. Speciellt på ett såååå mkt bättre. 2012!! Ja GOTT NYTT ÅR kära ni!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0