Kcjdöböxhs

2011-12-01 @ 22:36:34

Jävligt irriterande när folk är irriterade på saker man inte kan hjälpa.

Ursäkta mej om jag stupade i säng direkt jag kom hem.

Efter två dagars konferens o bortasovning är väl vem som trött? Tänk då min vanliga trötthet o dubbla den... Precis så trött var jag. O precis så glad var jag att jag klarat hålla mej vaken dessa två dagar.

Men men var ni irriterade.. För att jag somna o inte kunne tillfredställa era behov fast jag varnat er..

Saker som är självklara för er behöver inte vara lika självklara för andra. Förresten finns det inget som är självklart, det har jag lärt mej under dessa två dagar. För det säger ju sig själv att SJÄLV-KLART är KLART för dej SJÄLV o behöver därför inte vara det för nån annan. Tänk på de innan ni blir irriterade. Okej?


Kommentarer
Postat av: Ida

Sådär känner jag mig också ibland. Folk undrar varför man inte orkar med ut å festa en onsdagskväll när man jobbat hela dan. Jag orkar inte, jag är för trött. Fy fan. Alla är olika! Alla orkar inte allt. Varför förstår inte folk det?

2011-12-01 @ 22:51:32
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0