Planer

2011-12-15 @ 14:22:54

Man ska aldrig säga aldrig.. Men nu har jag iaf bestämt mej.. Ska INTE klippa luggen på ett bra tag. Ska låta den bli lång o ha den så. Kommer jag nånsin tveka ska jag länka mej själv till detta inlägget. För luggen ska bli lång o det är så snabbt som...

Ska även sluta med den röda färgen. Jag har en paket i skåpet som väntar på mej, men efter den.. Då blir det nog brunt igen. Har nog aldrig känt mej så ful som jag gjort de sista året.. Bläh bläh bläh..

Ska ha öångt hår. Inget mer klipp..

Nästa år har jag bestämt ska bli ett bra år. Ska..
- Hitta tillbaka till kärleken..
- Säga upp gymkortet o köpa vibekort ist o verkligen träna med nåt som passar mej...
- Må bra helt enkelt. Leva bra. Ge o ta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0