En ny röd..

2011-01-14 @ 16:52:26
Tappade mobilen när jag steg ur bilen på jobb. Den drunknade typ i en stor vattenpöl o dog. Alltså har jag ingen mobil. O allas gamla är bara låsta till abonnemang jag inte har. Gaaah, men tillslut hittade jag mammas gamla, som kusin lånat o är så sliten nu att de är pinsamt att visa den men sååå himlans skönt att ha som räddning. O den är röd, himlans fräckt, har jag aldrig haft förut så jag kan ju låtsas att den är ny ;) Muhahha.. kanske dags att skaffa en i-phone Lajl!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh, vilken otur! Men oj vad alla är insnöade på jävla iPhone! Haha. Vadå som om DEN hade överlevt ett vattenpöl-drunk? ^^ ^^

2011-01-14 @ 17:07:50
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Vic

Sv: Åh, det är inte min tapet utan en som finns hos min farmor och farfar, men den är himla fin tycker jag!

2011-01-14 @ 18:27:11
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0