"Det här ser inte bra ut"

2011-06-30 @ 12:12:09

Tog mod till mej igår o cyklade iväg i mina korta shorts, för att få färg på de blekfeta benen. O färg fick jag verkligen. Låren är ju inte vana vid sol så jag brände mej rejält. Hah. Från blekfet till grisrosaröda, muhahha.. Bara sååå snyggt.


Idag har jag tillbringat förmiddagen i väntan på rörläggaren. Som skulle komma vid 9.30 men kom lite senare, för sånna är dem ju, alltid.. sena) o gick igen för att  komma tillbaks efter 11 o mecka o slänga ut meningen: "Det här ser inte bra ut". Gaaah.. varför måste de vara så mkt problem med vår älskade lägenhet. Fuskkoppling i rören mellan vask o badkar innebär att de måste riva upp hela golvet o på så sätt duschförbud. Fuckfuckfuck.. jag orkar inte. Det kan nämligen ta dagar.. eller till o med veckor. Ni vet det är semester tider o sånt shit nu oxå. Tur i oturen att jag jobbar så att detta inte förstör MIN semester. De måste lixom vara klart till dess.. de måste vara klara så vi kan lämna lägenheten i lugn o ro inför vår planerade resa..  för jag villl.. o behöver.. o drömmer..

Dock kommer det bli en mardröm att inte kunna använda dusch o vask o en toalett som står löst. Damn.

Drar nu.. så får de ringa sen.. för just nu behöver jag bara andas.. tjing!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken snygg frisyr du gjort + att din hårfärg klär dig riktigt bra. Den känns lite mjukare än den mörkare. Somrigt! =)

2011-07-01 @ 07:37:38
Postat av: Lajl

Tack Caroline! Försökte få till en sommarfirssyr som jag faktiskt trivs rätt bra i =) Dock tyckte jag håret blev mer lila än rött denna gången.. menmen så mkt bättre än den ljusa utväxten iaf =)

2011-07-01 @ 20:08:46
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: frida

men hj'lp vilken pudding du e och vilken frisyr.... såååå snyggt:)och sweet tröja.

2011-07-25 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0