Gifts

2011-06-23 @ 15:29:32



Musik ur mina högtalare o jordgubbar i min mun..

Imorn är det midsommar o jag jobbar till 16, sen är de iväg till landet för att fira..

Firade även i tisdags.. hadde kalas, för mej som var födelsedagsgris. O jag måste säga att det var en av de bästa födelsedagarna på länge.

Bebi väkte mej kl 5 med sång för att han inte kunne hålla sej längre. Fick stor present. En skrivare, som jag så länge önskat att jag nästan glömt bort. Sååå fint. Såå bra. Såå glad.

Sen somna vi om för att sedan vakna upp till frukost på sängen. Lovely. Fix o trix på dagen för att sedan ha min familj o bebis familj på besök. Massa skratt o jag kan verkligen skratta mej lycklig att jag har så många fina människor omkring mej.

TACKSAMHET!
o KÄRLEK!

Matriella saker är inte det viktigaste.. men jag fick ändå jättefina presenter.

Koppar som jag önskar fler av.
Handdukar o grytlappar.
Blommor.
O presentkort på både åhlens o IKEA!

IKEA IKEA IKEA!!! Vem kör mej dit? Jag har nämligen hittat ett arbetsbord jag verkligen vill ha. O de kommer bli så bra så bra..

Ååh åhh åhh..

Bebis systrar o mor.. jag tycker om dem så mycket. O att storasyster sedan sa: att min familj va go gör mej så glad. För min familj gilla dem oxå o vi skrattade så.. jag måste bara säga det igen.. jag är verkligen lyckligt lottad. O alla andra som gratta. Grattis, ett ord, som gör en så glad. Facebook, what ever.. det är ändå 7 bokstäver som måste skrivas.. eller 10 siffror att ringa för att nå mej.. till o med bebis farmor ringde o sjöng för mej, den lilla dansken man bara vill krama om. =) TACK för allt. Tack till alla.. som gjorde min dag. Som skrev "Grattis fina L". Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0