<3

2011-11-21 @ 00:50:37

Hann visst även med lite pizza med Marta innan helgen tog slut. Mycket trevligt med mycket skratt, muhahaaa..

Blir så glad när Marta frågar "Städar du varje dag?" liksom mamma sa i lördags "Har du storstädat?" Det måste ju betyda att jag äntligen har lite ordning o reda. Woho!! :)

O komplimangerna jag får om min lägenhet. "Du har så fint L", "Här vill jag bo", "Du får aldrig göra dej av med denna lägenheten".

O emellanåt förstår jag inte heller hur jag kunnat haft sådan tur att fått denna. (dock såg den ju ut som kriget när vi tog den). O ibland är jag så glad att jag blir orolig att det är för bra för att vara sant. Men än så länge är det sant fast det både är lite stort o dyrt att bo här själv.


Kommentarer
Postat av: Ida

Du har verkligen en superfin lägenhet... vet inte om jag frågat förut, men visst är det en hyresrätt? Min är också lite för dyr för mig att bo i själv, det är ju alltid så jävla mycket billigare att bo två... och det dumma är ju att JAG har störst lägenhet och HAN har 25 kvm, och så är det JAG som blir tvungen att flytta ifrån min när det är så svårt att hitta nåt i sthlm! Hmm... unfair.. ^^

2011-11-21 @ 15:29:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0