Efteråt..

2011-11-04 @ 16:00:00

Efter gästerna var det massor av disk att ta itu med. Funderar på om jag ska köpa mej ett diskställ eller ej. Har ju rätt ont om plats.. men de hade ju vatt så skönt. Syster sa att jag kunne köpa ett som man bara kan fälla ihop o plocka undan.. men ett sådant har jag erdan i källaren o jag vet ju hur det hade blivit.. det hade bara stått där.. alltid.. så då hade det nog varit finare med de jag tittat på åhlens. Ett vitt i gameldagsstil..



Fuskbord efter gästerna. Två i ett o därmed den långa duken. Men jag tänkte jag skulle ha det så här ett tag.. för att vänja mej.. om det blir fint med ett större eller om det blir för trångt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0