Äntligen!

2011-10-01 @ 16:32:50


Skamm den som ger sig.. nu har jag meckat ihop hela tv-bänken alldeles själv. Det gick.. jag hade visst lagt ena delen på en kant o på så sätt trodde jag att man behövde lyfta o ha sej för att de skulle passa ihop.. men de var som sagt kanten som gjorde det ojämt. Hah.. åter igen.. tjock i skallen, snorets fel. =P

Så nu är bänken på plats.. men gaaah va liten den var. Menmen man vänjer väl sig. Me tanke på att den andra var stor känns de väl lite konstigt bara nu i början.. i hope.

Men jag kan ju glömma att mina skivor får plats i de där 3 små lådorna. Så nu får jag fixa ett annat ställe för dem.

Funderar på om jag ska hämta upp min bruna matta. Nu har jag ju knappt nåt svart kvar o då kan ju brunt passa in.. så längre..

Har hittat en fin grön pläd jag vill ha i soffan o så gröna kuddar till det. Jag tror de får bli så.. för att bryta av..

Kolla in vad jag fick med posten igår..



ÄNTLIGEN!!!

404 sidor. Inspo inspo inspo.. ♥

Kommentarer
Postat av: favvismaria

Jag har fortfarande två hyllgrejer som är dina sen förvaringen... Kanske du kan måla vita och ha skivor i? :)

2011-10-01 @ 19:36:40
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0