Handikappad

2011-09-05 @ 22:18:25
Sjukad från jobbet pga armen. Jag får fan ångest, jag har inte råd med det här o jag står verkligen inte ut med smärtan. Ringde vårdcentralen som skickade mej vidare till Lyftet Rehab (arbetsterapi och sjukgymnastik) vilka gav mej en tid imorgon. Alltså har hela dagen tillbringats i sängen. Det gör som sagt ont fast jag inte gör nåt, fast jag endast ligger o vilar.. o ska jag vända mej om i sängen skriker jag av smärta. Det är lixom inte förän man får ont som man förstår vilka muskler/kroppsdelar man verkligen använder i vissa rörelser. Har dock fått sovit en del. Drömde en sjuk dröm om att jag rullade runt i en papperskorg (den jag har i mitt arbetsrum) ute på stan. Det var nån form av träning o jag träffade en del arbetskamrater på vägen. ??!. Vad detta skulle betyda mer än att är totalt snurrig i skallen har jag ingen aning om. O ska man se något positivt med smärtan i armen så är det väl att smärtan i hjärtat inte känns av lika mkt. Hurra lixom? Fan.. tar det aldrig slut?

Var finns en varm famn när man behöver den som mest?

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; Haha, jag blir inte ens förvånad längre... : ) Jättefina var de! Bästa gröna nyansen också..



Åh fan hoppas du får nån bukt med din axel.. det låter fan inte kul det där... : ( Många kramar!

2011-09-05 @ 23:32:33
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0