Ät din soppa, Livet har börjat!

2012-04-05 @ 16:05:51



Två (i-phone)bilder från dagens promenad. Första bilden är på nåt skit som fastnat i ett träd. Ser nästan ut som ett pyntat påskris med lite fjädrar tycker jag. Andra bilden ser ni ju själv.. älskade älskade..stranden, havet, solen.. ♥

Gick en lång promenad o stannade sedan till hemma hos mamma o pappa för att dricka kaffe med bror. Efter de blev jag trött o frågade om inte han kunne köra mej hem. Men nej.. han hade brottom iväg till fjällan i gbg. Så jag fick snällt själv ta bilen om jag inte ville gå hem. Gaah så nu har jag den stående i stan med klyddparkering. Okej ska inte klaga för mkt. Har hittat parkering både när jag kom hem första gången o nu efter jag varit iväg o handlat. O det är gratis. Men ändå. 2 timmars parkering o jag är tvungen att ställa klockan för att inte få böter.

Förresten tror jag att jag fått färg i fejan. Känns najs. O de är ju oxå himlans najs att köra bil ensam med volymen på högsta nivå. Jag bara älskar det. Inte som en penta som vill att alla andra utanför ska höra vad man lyssnar på, utan som när man kan sjunga med utan att nån annan hör o bara känna takten, rytmen o ja bara bli helt galen alldeles för sej själv. Muhahah..  love it!

På tal om musik sitter jag med nyskriven musiklista efter att ha läst tidningen hemma hos mamma o pappa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0