Still the same shit

2012-07-11 @ 22:35:33
 
Saker jag nu hört vill jag inte höra. Vill inte.. Klarar det inte.

Men hjälper det då att bara slänga sej ner o böla på marken som en annan 5-åring? Hjälper det? Det känns iaf som det är det enda jag vill.Vara liten o skrika tills allt blir bra.
 
1½ vecka kvar av semestern o hur fan ska jag orka?
 
Eller nej, jag vill inte alls ligga på marken o böla. Jag vill vara stakt. Stark nog att säga ifrån. Att bara säga ifrån o GÅ DÄR IFRÅN. Men vardå? Ja herregud vardå? Jag kommer ju bara bli ännu mindre om jag inte har nånstans att ta vägen.
 
Hur i helvete hamnade jag här?

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad jag skulle vilja träffa dig på riktigt nångång och prata med dig. Känner igen mig så mycket i det du skriver, tror vi skulle kunna prata forever and ever.

Ja har 2½ vecka kvar tills det är dags för min semester... där är vi iofs lite olika, for once...
^^

Finns det något jag kan göra? Du får jättegärna skriva till mig om du vill. Stor kram.

Svar: Tack snälla fina. Jag tror oxå vi skulle kunnat prata forever.. om du nu förstått min skånska.. haha fast de vet jag ju iofs att du gör. Du har ju övat i några år. =)
Lajl

2012-07-12 @ 17:54:38
URL: http://kawrtnee.blogg.se
Postat av: Ida

Ja precis, jag förstår mer än många andra här uppe ; ) Hihihi.

Svar: Ja man lär sig. Brorsans sambo är ju från göteborg, vissa saker var ju lite svårt att förstå i början men nu har hon lärt sig =) Likadant som när jag bodde i grebbestad, då tyckte jag det hördes som norska, men förstod ju ändå =) Det är ju ändå svenska vi snackar allihop <3
Lajl

2012-07-12 @ 20:58:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0