Söndagspromenad

2012-06-18 @ 20:01:07



Tog en kvällspromenad igår. Stannade o satte mej på en bänk för att njuta av de fina vädret. Galet många fåglar. Bilderna är även dessa tagna med mobilen. Ska ta mej tid en dag på semestern o promenera med min riktiga kamera. Så längesedan jag hade den framme. Måste bli ändrig som sagt. Tycker ju om att ta bilder.. o då vill jag ju att de ska vara fina med bra kvalitet. Men man blir ju lätt bekväm med mobilen. I den finns ju allt. Kamera, musik o internet.. lätt då att glömma bort allt annat.. sorgligt men sant, för min del!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Underbara bilder! Hoppas du får en trevlig onsdag. Kram

Svar: Tack så jätte mkt. kram.
Lajl

2012-06-20 @ 10:53:28
URL: http://knorkan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0