Övning ger färdighet!

2012-05-12 @ 13:18:25



Övning ger färdighet. Undrar om jag är färdig till ikväll?!?!

Om jag kommer lära mej gå i killerklackarna eller om jag bara kommer sitta snällt på en stol. Eller kanske värst av allt, att jag kommer sparka av mej dem o dansa barfota. Hah. Man vet aldrig..

När jag undrade om de var dricka o mat ikväll eller om man skulle ta med sej så fick jag till svar: "Du ska bara komma ihåg dej själv, resten har vi".. haha o de är inte så bara. De är nästan det svåraste. Att ha koll... på sej själv!

Har iaf redan hunnit färga håret. Varit en runda på stan. En runda på växtriket. O en annan runda på kyrkogården. Nu springer jag runt hemma i morgonrock o klackskorna. Fryser som en gris.. Gaaah. O trött är jag. Sova en stund? Eller fortsätta lapa varmt kaffe?!

Lyssnar isf på remixer för att få igång partystämningen som jag känt hela veckan men som givetvis inte finns här när jag väl behöver den.. måååhåhå. Men den kommer väl.. klockan är ju inte så mkt..

Kommentarer
Postat av: Ida

Men snygging! Fan vad heta skor! Ta med ett par ballerina i vöskan så löser sig allt ; ) Jag har också ett par såna klackar hemma, men jag har inte ens tagit bort prislappen än.... kommer nog inte behålla dem, I will fucking never learn.

2012-05-12 @ 14:30:43
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

väskan*



Och ja, vi har fan känt varandra rätt länge här på nääätet : )

2012-05-12 @ 14:31:06
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0