Fredagsfika

2013-01-28 @ 16:52:00
I fredags kom V hem till mej på fika.
Chokladbullar, gräddbullar o pepsimax.
+ kaffe för mej, för att V inte dricker.

En fördel med att få besök är att man äntligen tar tag i städningen.
O jag bara älskar tulpaner...

Brukar få höra att jag är gnällig som fryser..

Men när även vännerna säger att jag har det kallt är det dags att göra något åt saken.
För vem vill att ens vänner blir sjuka för att de hälsar på? I mitt hem ska man känna värme, inget annat. ♥
Gick därför ner till claes ohlsson o köpte mej en termometer som visade 17 grader.
SJUTTON GRADER,
INOMHUS!!!
ohmyfuckingscheisse!!

Köpte även dessa sockar. Bästa köpet på väldigt länge.
 

Varma som fan!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0