Dont quit - do it!!

2013-03-28 @ 21:08:00
Alllt jag kan säga är att jag är på väg men långt ifrån där jag vill vara.. mars månad har varit jävligt dålig med träning. Men jag ska ta tag i det igen.. själva grejen är mest att jag mår bra av att få röra på mej. Tänkte dock köra diet snart. För att bli av med lite onödigt fett. O då menar jag inte diet som i att sluta äta (så ni behöver inte ens kommentera det) jag menar hålla igen med godiset (chokladen jag lätt kan kränga) o köra på mer nyttigheter.. bara de.. inget annat.. O sätta igång med träningen igen. Nästa vecka kommer mina nya löparskor, woohoo!! =)


höst/vinter

Kommentarer
Postat av: Ida

SJUKT snygg är du, Linda.

Svar: Äsch! Puss
Lajl

2013-06-14 @ 01:08:03
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0