Vad heter låten?

2009-04-08 @ 07:03:30

inatt var Tor ute o slogs med sin hammare, yepp. vaknnade av ett muller o min första tanke var, inte nytt jordskalv please! men sen kom blixtarna följt av ännu mer muller, vilket förstås inte lugnade mej då jag verkligen hatar åska. o jag kunne inte låta bli att tänka på bror som förstås är stor nu, men ändå.. han ensam i stora huset (nu när mamma o pappa lixom är utomlands), stackars liten.

jobb nu.. men gaaaaaaaaaaaah, jag letar efter en låt som går, its you, its always you.. en tjej som sjunger o jag vet precis hur melodin går (lugn) men kan ändå inte komma på vad hon/dem/den heter.. störigt!


Kommentarer
Postat av: Malmö_Linda

Hej Linda! Vilken underbar hemsida du har!!

Hoppas allt är bra med dig! Hos mig i Götet blåser förändringens vindar... eller nja... stormar... men antagligen till det bättre. Sophie är ju underbar!! Du måste lyssna på fler låtar med henne... Got to stop är riktigt fin och nostalgia. Ha det fint, kram Linda. Ps. I sommar måste vi fika igen... på espresso house om jag kommer ner till malmoe!!

2009-04-09 @ 23:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0