L Å G

2009-04-19 @ 18:09:53


inatt vaknade jag av att någon skrek utanför mitt fönster att han iaf var snyggare i huvudet. öh?!? men de va så han sa. "jag är iaf snyggare i huvudet", haha..

imorse vaknade jag av ett gapskratt o de var mitt eget. drömde konstiga drömmar, bla att jag klippte en konstig frisyr på någon, vilket jag skrattade åt.

imorse kände jag lust till armhävnningar då jag hade tid över innan jobb. men kanske kom lusten med smärtan i handleden, vilket givetvis resulterade att de inte gick. går de inte så vill man... ?

idag skrattar jag inte längre åt tjejen i boken jag läser. för idag kan jag inte se längre än hur allt just nu känns. alltså, precis som hon, känner jag, att jag är fet. fet som en gris. fanfanfan hur blev de såhär. blek är jag oxå. blekfet. med svarta ringar under ögonen. o en finne vid näsan så stor så de värker i hela fejan. o utväxten, den ljusa utväxxten i mörka håret, jag kräks. hatt på o de är väl inte konstigt att jag aldrig får färg.

iväg på grillning som jag sa. kränger mat o blir fet. får kramp i magen, sådär som förr. tror jag ska gå av på mitten. de vill köra mej hem men jag säger jag kan cykla, behöver komma ut, måste iaf röra på mej lite. men promenaden, går den, går jag, kan jag gå?

jag tänker på dej, var när på att höra av mej, undra vad du gör, men hindras av att jag misstänker du är upptagen med annat. jag vet ju vad som pågår. vill leta upp min bok o läsa faktan jag tror mej veta, men inte bokstavligt o jag vill lixom se, svart på vitt, jag vet ju att du inte kan mena allvar. var har jag fått de ifrån? de är inte så svårt som jag vill få de att verka. de är ju uppenbart, jag är endast ett tidsfördriv.

kommer aldrig längre än drömmarna om din hand i solskenet.

jag lägger ner. orkar inte mer. ser mej besegrad. men de var ju kul så länge det varade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0