ÄCKELPÄCKEL

2009-08-22 @ 23:43:13
Ja så var man hemflyttad. Helt slut efter storröj i lägenheten har jag mest legat i soffan ikväll. Paps tjata dock om att jag skulle komma ut på terassen o se hur gimla medelhavsmysigt de var. Gick ut o kolla stjärnorna o alla lykter som var tända. O visst är de mys. Så himla mys. Sprang in o hämta kameran.. tog nån bilder tills jag höll på att trampa på en äcklig jävla mördarsnigel. Jag får lixom panik. Ångestattack. Jag kan inte hjälpa de, men bara jag ser en så får jag för mej att den kryper på mej, att de kryper upp på mina fötter.. o in i kläderna. Jag får ryck.. hoppar för att skaka av mej dem fast de inte finns där. Men jag tror ju att de gör.. jag ser ju dem där, framför mej.. o de känns.. som om de är på mej. Ahhh slut på de roliga sprang jag in. Så nu ligger jag här i soffan igen. Framför datorn o framför tv:n som förut visa Johan Glans o nu Lykke Li. Så himlans mkt bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0