Gaaaaaaaaaaaaaaaah

2009-08-21 @ 22:45:42



Gaaaah, slog precis sönder min rosa döskalle-spargris som jag fått av favvis i present. damn. ja de va ju oxå ett sätt att få undan grejerna. Okej, jag veeeeeeeeet, jag är inte den första som flyttar. Men de är typ första gången för mej. O jag har skjutit upp min rensning av grejer så länge jag kan minnas o på så sätt har de bara blivit mer o mer "skit" jag samlat på mej. För folk säger: "men du har väl inte så stor lägenhet?" O menar på så sätt att jag inte kan ha så mkt grejer. Hah, va inte så säkta på de. Jag har typ försökt gömma allt överflöd så gott de går. På alla gömmställe jag hittat har jag tryckt in saker o papper hit o dit. Nu har jag så mkt papper att jag inte vet vilka som är viktiga o behövs sparas o in i pärmen o vilka som kan slängas. Bara jag tänker på de får jag ont i magen. Jag veeeet att man inte ska sjuta upp saker, att fast de är jobbiga så är de ändå alltid bättre att ta tag i de redan från början, för att de faktiskt bara blir ännu jobbigare sen. Jag veeeet de men har ändå så svårt för att ta tag i de. De är mkt jag vet men inte riktigt lever efter. Lättare sagt än gjort är så jävla sant som de var sagt. (o här kom jag av mej för att jag råka trycka på en knapp som förstora hela texten. fan då. vilken knapp va de? o hur får jag tillbax texten till normal?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0