Fredagen i bild o text

2009-08-16 @ 00:21:08

ny klänning

 
lågskor på festival, de enda rätta


konsert på amirelen i folkets park


gris-stämpel


fotbollsdiskussion


Hah, gårdagen var... hmm hur ska man säga. Lite speciell? Tre händelser jag direkt tänker på är..

1)
fick visa leg igår när jag skulle handla snus. hahah... hahaha.. hahah.. jag är fan 10år äldre  än så.. haha..

2)
en kille  jag aldrig förut träffat säger: du liknar en kille jag "känner"
jag: va fan säger du?! är du helt dum i huvudet? skulle jag likna en kille? så kan man ju inte säga till en tjej. hur gammal är du egentligen?
han: 90:a
jag: jaha o vad hette killen då?
han: J
jag: okeeeeeeeeeeej (säger jag lite lugnare), där hade du tur för de är nämligen min bror.

3)
M o jag går till baren o beställer vin. M rött o jag vitt. jag vill gå tillbaka till de andra vid bordet. M vill stanna pga att M alltid spiller o inte känner för de just nu. jag säger till M att gåförst o bana vägen så tar jag glasen o kommer efter. detta funka bra tills någon hoppar på mej i sidan o jag spiller RÖTT VIN PÅ EN TJEJS VITA TYG CONVERSE, gaaah... sen va jag typ nojjig som fan resten av kvällen av att hon o hennes två killkompisar skulle leta upp mej o slita mej i stycken.  gyros skratta mest bara o tyckte jag överreagera. muhahaa.. fan man vet ju lixom aldrig.

jo en sak till. stämplen man fick när jag gick in föreställde en gris. en söt jävla gris. löve löve löve!!! =)


puss o gonatt

Kommentarer
Postat av: me

är det jackan från hm för 399? jag funderar på att beställa?? sitter den snyggt? stor/liten i storleken? matrial? tunn? haha hoppas du orkar svara :P..

2009-08-16 @ 22:22:08
Postat av: Lajl

jackan är från HM, men hur mkt den kosta minns jag inte. för jag köpte denna i vintras förra året. men tydligen finns de en annan som påminner om denna i höstens kollektion. jag gillar den. men den är kort o ibland kan jag bli arg för att den står ut i ryggen om du förstår hur jag menar. minns inte vad jag har för storkel i min då jag klippt bort lappen. men den är väl ja.. vad ska man säga.. jag tycker den är lite tight i armarna.. men ja.. de berors ju på hur mkt man tänkt ha under. den är ju som sagt kort.. vilket inte gör den allt för varm. men ja.. jag gillar den. =)

2009-08-16 @ 22:57:59
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: me

aha okej :D tack så mkt <3

2009-08-17 @ 17:36:40
Postat av: Lajl

hittade en annan skinnis på HM idag. vilket påminde ännu mer om den jag har här. men ändå inte samma.

2009-08-17 @ 19:50:13
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0