Kräktofflor

2009-08-10 @ 12:29:36
P3 o de snackar just nu om foppatofflor. gaaah, jag bara spyr av namnet o tanken på dem. de finns inget fulare. o de finns ingen möjlighet i världen att en plasttoffel skulle vara så skön att de kan överväga allt de äckliga fula. örk örk örk örk. de finns inga ord för mej att beskriva hur äckligt fula jag tycker de är.

som jag sa til syster häromdagen, jag kommer aldrig nånsin dejta en kille med dessa fula tofflor. ALDRIG. sorry, men de går fet bort med sånna på fötterna. de förstör allt. maybe hade jag kunnat tänka  mej att träffa honom om han slängde dem. men bara tanken på att han en gång köpt.. nej, de funkar inte. då undra syster vad jag gjorde om jag träffa en kille på vintern o sen blev tillsammans o upptäkte att han tog fram ett par till sommaren. kommer aldrig på frågan. börjar de bli seriöst o han ännu inte visat några kommer en av de stora frågorna... dvs om han äger ett par. måste få veta innan de blir seriöst lixom.

kräk kräk kräk...

allvarligt höll jag på att kräka ner i en realåda med tusentls tofflor på stadium en gång. allvarligt. bara kräk ner i lådan.

o att jag ens lägger ner tid på att skriva ett inlägg om de är inte klokt. de finns ju som sagt inga ord för min avsky för dessa äckliga tofflor, ryser i hela kroppen, bläääääääääääääääh

o förresten, dessa hål, vad gör de för nytta? plast andas väl inte? för fotsvett, ja denna fotsvett, jag har dessutom varit nära på att kräka av denna fotsvett folk får i dem. Ä C K L I G T ! !

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAH jag håller med till fullo!

Och jag har provat en arbetskamrats tofflor, de är JÄTTESKÖNA men jag skulle ändå aldrig vilja ha ett par egna, big no-no! : )

2009-08-11 @ 00:50:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0