lide lack

2009-08-19 @ 15:17:34
gaaah, vad är de med mej o malmöbussen? varför går vi inte ihop? sist jag skulle in till malmö hade bussen börjat rulla o jag fick springa o som tur var de så stanna den o släppte på mej. gången innan dock missade jag den helt. fick vänta en hel timme till nästa då de va helg. o så då idag.. precis. vi skulle åka in med kvart i bussen.. o jag fick värsta paniken halv.. samla ihop sakerna i all hast o slängde mej på cykeln. min kl var kvart i men klockan på centralen vad 20 i. puuh. men mina vänner stod inte där. o de kom inte... o jag kollar på klockan igen.. o ja... jag va en hel jävla timme för TIDIG. gaaah. lide lack jag blev. mååh mååh måååh. svett svett svett. varmt ute o stress, inget bra. hemma igen o de skulle inte förvåna mej om jag får stressa till bussen igen, som går om 30 min. kanske borde köra redan nu. hmm? kanske bäst, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0