N E R D

2009-08-07 @ 20:04:40


satan va trött jag va innan. inget ovanligt nuförtiden iofs. men vad är anledningen? att jag rör mej för lite o blivit slö eller att de verkligen är nåt med kroppen som inte stämmer? jag pallar inte fler fel på mej. dock finns de en sak som verkligen måste tas tag i. kommer inte gå in på vad, men jag är som sagt trött... på allt som helatiden är fel.

trött som fan innan o än. men nu är jag vaken o kaffet är druckit o musik spelas o småpackning är på G. heja heja!

o flåt syster att jag spräckte planerna för idag. inte meningen o inte planerat att vara så trött o fet. tröstas med att vi fika igår i kvällsolen på cafeet med den goda salladen! de va mys fast jag kände att jeansen var för tighta!

o syster frågade om jag inte saknade att vara blond ibalnd. ha tillbaka egna hårfärgen. o jo.. jag har börjat tänka på de på sista tiden.. att jag vill ha min egen. att jag är trött på att färga o vara mörk. "fixa de nu när du flyttar. de kommer säkert ta tid o vara fult ibörjan, men när du ändå flyttar så passa på" . Jo kanske dax att börja om. passa på. o bli mej själv igen.

ida trodde nån på jobbet att jag var 19. men hey, vad är de för fel på mej? varför gör ni mej så mkt yngre?
nån annan sa "men fy vad ensamt" gällande min flytt o att jag inte hade nån jag kände där uppe. men hey, kan man inte lära känna då? de hade jag tänkt..

fan jag blir så nojjig när ni säger så!

en tredje krama dock om mej o blev ledsen på tanken om vi aldrig sågs igen.

- tack, för att du är så go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0