Repeat in my head

2009-08-20 @ 12:43:04
Miss Li - Dancing The Whole Way Home

Egentligen är Miss Li en sån artist som är typiskt för mej att gilla. Men jag gör de inte. Tycker mest hon är jobbig, skrikig lixom o har hon inte väldigt få ord i sina texter? Ord som hon bara sjunger om o om o om o om igen? Kanske just därför dagens fastna-i-skallen-låt är hennes Dancing the whole way home.

Fast jag kan ju inte låta bli att gilla rader som..

It was .... a festival down town
it was music and it was people everywhere
when I saw him standing there
He was the cutest,
he was the cutest thing i had ever seen

You sat down by the table and you said; Helo
I said Helo, helo
I was blushing by your precense 'cuse you where so,
so damn beautiful
and you had long dark hair like in the 70th
and I said; I dig your style
and I got his number on a tiny little paper
and he said; Pelase call, please be a aprt of my life

I fell in love,
I fell in love last night
and I was dancing the whole way home

lixom som jag hade velat ha de
att nån bara dök upp ikväll
så vacker att världen stanna
o man dansa hela vägen hem
woohoo, ge mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0