guld o leopard

2009-08-05 @ 13:52:51
blev ingen vit sommarklänning
utan vitt linne o jeans ist
o min guldjacka över
för att de lixom blev molnigt
min guldjacka jag fick mkt fint ragg i
första gången  jag använde den
de var tider de
han var fin

men tillbax till vita linnet
med smala band är de svårt med BH tycker jag
tycker inte alls om när de syns o inte passar in
hade ingen passande BH
så jag gjorde "en ida"
tog leoparbikinin under
som syntes om nåt
men de passa iaf till armbanet
o de syntes ju att jag inte alls försökte dölja
dessutom hade jag ju guldjackan över..
tills jag gick hem o de blev sol o hett igen ;)



kom på att jag ju inte använt mina snörsandaler denna sommaren
tänkte ta dem idag men ångra mej.. för såfall passa inte svarta väskan till =P

A frågade om jag hade en vit eller brun bolero hon kunne låna på söndag till dopet
vit eller brun? sorry, inte mina färger direkt. fråga om svart o jag har de säkerligen..

syster som ska på begravning på fredag kom o lånade 4 svarta klänningar hon skulle prova

för black is my color

men visst önskar jag att jag trivts i lite färg oxå. men tycker de är så svårt. svårt o macha.

men tillbax till dopet. vad ska man ha på sej? shit.. inte tänkt på de. el jo jag hade tänkt ut en klänning, men jag vet inte längre, om jag vill ha den. shit.. måste googla dop-klädsel, nu!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag hade en enkel klänning på dopet. De behöver inte vara så märkvädrigt på ett dop. Enkelt men fint brukar funka bra. Kram och lycka till!

2009-08-05 @ 16:40:16
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0