Drar nu

2009-08-27 @ 00:23:02


Packningen är äntligen klar. Återstår bara o se hur mkt av allt som går in i storbilen vi hyrt o hämtar imorn. Tänk, imorn, är de dax. Shit va snabbt allt gått.

Snabbfika med Anna o lill prinsessan idag. De va lixom bara ett måste innan jag åker. Likaså hade jag tänkt träffa morfar idag. Hade handlat winerbröd o allt.. men han va inte hemma. Mamma kom visst på att han redan var uppbokad. Damn lixom.. då borde jag ju gått dit tidigare ist. Hoppas jag hinner in om imorn innan vi åker, el jag måste rättare sagt. O farmor.. jag borde hälsa på henne oxå ju. O alla andra.. men de går ju inte.

För de är imorn jag åker.. de är imorn jag lämnar. O jag går just nu o sjunger på timbuktus jag-drar-nu-låt. för jag drar nu, skulle dratt för längesen, kanske aldrig återvänder hem.. för man vet ju aldrig. O de är kanske just dessa orden som får honom att vakna för någon messar o frågar om de är snat o han ber mej ta en taxi till honom för vi måste ses innan jag åker o jag kan ju sova hos honom. Men nej, de är försent nu. De går inte. De har funnits så mkt tid innan. Nu är de försent. Nu har jag bestämt mej. Nu drar jag. Kan inte träffa dej för att sedan bar asakna dej. För jag vet att de är så, varje gång. För dej är jag en som du kan be komma.. när du känner för de. Men de är slut. Jag orkar inte. Jag orkar inte sakna dej o vilja ha dej lite mer än så.... igen. Jag drar nu.. jag fanns innan, men jag drar nu.. för att jag måste.. röra på mej innan jag fastnar...

Kommentarer
Postat av: Nelly

Yeah! Det e dags! Lycka till tjejen!! :)

2009-08-27 @ 08:59:02
Postat av: Lajl

yes, tack tack tack =)

2009-08-29 @ 16:05:28
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0