Vaken, dax att dra!

2009-08-08 @ 06:36:02
ja då va de strax jobb. såklart somnar man som bäst när de är dags att stiga upp. men inte lönt att liga kvar. upp o hoppa! sätt igång dagen!

hivar i mej kaffe o energydryck. hoppas på under. för kroppen är totalt utmattad.

tänkte gå till jobbet dessutom. pallar inte herrcykel längre. eller egentligen är de en annan sak. men vi kan skylla på herrcykeln.

jobb till 16 o sen är de till att köra hem mamma o pappas bil. de är i k-stad idag o jag hade så gärna velat vara med. men jobb. sista helgen. sluta gnäll!

har en hel del andra planer. smed en del inattl. att jag inte tänkt på de innan.. de handlar om bilder.

imorn är de dop o sen jobb. blir nog klänningen fr studenten. funkar den tro? vet dock inte vad jag ska ha över. kan man ha en svart kofta? el man får inte ha nåt svart alls? nuförtiden skiter ju alla i klädkoder.. varför måste jag bry mej?

jag önskar mej iaf de här.. av allt från HM-katalogen så är de det här halsbandet jag vill ha:



K.O.L. på mtv. jag måste skruva upp... för att vakna. grannarna? de skiter jag i =P

puss haj!

Kommentarer
Postat av: Ida

HM-katalogen är f a r l i g . . .

2009-08-09 @ 18:28:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0