Marknad

2009-12-05 @ 00:34:08

Med julmarknad i stan tog vi oss en sväng runt. F o jag, skåningarna som gör Grebbe. Haha. Dock kom vi ut lite sent så efter att vi fastnat i en butik i ca en timme hade ju alla stånden på marknaden stängt ner. Fortsatte dock vidare i nån butiker innan vi gick hem i regnet. Synd inte allt de vita låg kvar på marken, då hade nog stämningen varit mer magisk. Nu var de bara mörkt o regnig o gatumusikerna kröp in i butikernas hörn så man knappt varken hörde eller såg dem. Men vi fann nån fynd, både F o jag. Sen gick vi hem till mej såg slutet på idol medans jag dök in i gardroben för att leta fram kläder till julfesten innan avslutningsdagen o F dök ner i min jullåda o ville ha fram exakt allt som fanns i den. Jag sa att de inte gick, att man inte kunne ha så mkt saker framme på en gång men F ville inte höra, för hos henne är de så stökigt att hon inte kan leka själv därför fick hon lixom passa på här. Hahah. Yeah yeah what ever, låt barnen få leka =P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0