Från ett hem till ett annat

2009-12-19 @ 01:16:11
Över 9 timmar tog de för att åka hem. Så nu är jag ju bara sååååå trött fast samtidigt för slö för att gå o lägga mej. De är ju så mkt som måste fixas innan, sepc nu när man måste packa upp för att komma åt sina saker.  O vädert här i söder... de är ju mkt mer snö här än 40 mil norrut. Fint, men jobbigt, spec nu när jag ska jobba... blääh. Men men.. kanske kan bli nån fina bilder.. om jag nu hittar ett par riktiga skor vill säga.. för jag har inga bra o de går inte att vara ute utan riktiga skor.. o riktiga kläder. Åhh jag är verkligen inte gjord för detta väder..

Men att komma hem till familjens hus, vilken värme o vilken julstämning. Granen som lyser fint med sina ljus i uterummet o mammas fina pynt, stilrent. O nya soffan i tv-rummet där uppe o möbleringen i resten av rummen på övanvåningen, de är fint, riktigt fint. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0