Hej frost!

2009-12-02 @ 17:43:37

Ja o så slutade de med att jag fick vara hemma från skolan igår. Då jag inte fått sovit nåt på hela natten för den tunga bröstkorgens skull. F blev orolig, Mamma blev orolig o babe blev någ oxå lite orolig. Men jag ville inte åka in, jag ville inte kontakta sjukvården om jag nu faktiskt ändå kunde andas lite själv. Allergisk reaktion sa han-som-vet/kan-allt på skolan. Nej sa jag för jag inte ville att han skulle ha rätt. Men som sagt.. de är bättre nu, o idag var jag åter i skolan. Att jag blir anfådd bara jag borstar tänderna skiter jag i. De gav mej ju sprutan i höger fast jag är högerhänt. Vänster är närmre hjärtat o därför tog de inte i den. Pyttsan säger andra, klart de stämmer men har ändå inget med de att göra. Man borde nog ta de i den man inte arbetar med. Men så var ju inte fallet för mej. Jajaj.. nu är den tagen o jag mår iaf lite bättre.. huvudvärken är kvar lixom tröttheten men inte trycket. Skönt. Sen kan jag ju svär lite för mej själv att jag inte fick hänga med på Nordens Ark-besöket med biologin. Fast jag inte fick reda på de förän i måndags så såg jag ju verkligen fram emot de. Fanfanfan. "Men vi kan åka dit", sa babe för att lugna ner mej. O han är så rar o fin på alla dess vis. Känner mej dock dum för att jag varit en sån tråkig person bla den sista veckan. Vet inte vad det är med mej men jag har tappat lusten på mkt. Dock ska de inte få hålla i sej så mkt längre.. för jag vill vara glad. O jag är glad.. för babe kommer om en vecka.. o hälsar på. Hoppas de är lika fint då som idag.. men de kalla vädert o frosten runtomkring...


Idag var de till o med is på vattnet i hamnen. Finfint.


Kommentarer
Postat av: Elin

du ska veta att du är inte ensam om att ha tappat lusten med allt! sitter en människa till i en annan del av grebbestad som saknar dom naturliga skratten pga att hon har tappat lusten till mkt..

2009-12-02 @ 23:24:34
URL: http://plingiblicken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0