"vacker"

2009-12-15 @ 23:34:06

babe var ju här i helgen
nu när jag duschat o de blev imma på spegeln
såg jag ett skrivit meddelande på den
han är ju bara för söt

jag däremot är trött
vet inte vad som hänt
men i måndags kände jag mej yr hela dagen
o idag höll jag på att svimma på biologin
de bara svartna för ögonen
när jag stod där framme o skulle redovisa
alla ljud försvann
precis som jag
helstopp blev de
äckligt obehagligt

visst, jag gillar inte att redovisa o stå framför klass o så
men de känns som om de inte hade med de o göra
för början gick bra o jag kunne lixom min sak
de lixom bara kom..

har känt så en gång innan.. men de var när jag var sjuk
o hade slutat äta
nu äter jag
ja nästintill för mkt
så lixom... varför o vad håller på o hända?

prov imorn men har inte kunnat plugga
sovit bort hela eftermiddagen
för inte nog med yrslen så fryser jag även som en gris
uuuh.. nu vill jag bara hem
nu vill jag bara vara liten
o komma hem till mamma o pappa
till tryggheten o värmen
samtidigt som jag vet att temopt där hemma
är högt som tusan
såå.. var ska jag ta vägen?

3 dagar kvar i skolan
o sen minst 6 timmars hemresa
en ledig helg
o sen jobb på de

jag hoppas jag orkar
jag hoppas kroppen orkar
att hålla mej uppe

för jag vet inte vad som har hänt
men de känns inte bra..

inte inte bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0